REVENUE MANAGEMENT

pro hotely a penziony

Revenue management je velice důležitý a jeho správné, či naopak nesprávné fungování může výrazně ovlivnit zisky hotelu. Jsem schopna vše do detailu nastavit a vysvětlit. Zanalyzuji a navrhnu optimální řešení. Délka spolupráce závisí na vás. Jsem nakloněna jak ke krátkodobému projektu, tak dlouhodobé spolupráci v podobě každodenního sledování cen.

Analýza cen - porovnání vlastního webu, Booking.com, Hotels.com (popř. dalších portálu, které mají vysoký podíl v prodeji hotelu), poskytovaných slev a věrnostních programů, přehlednosti nabídky hotelu, zvýhodnění vlastního webu atd...

SWOT analýza konkurence - výběr správného "konkurenčního setu" hotelu, silné a slabé stránky ve srovnání s konkurencí, příležitosti a hrozby, které přináší vyvíjející se trh, ekonomika a konkurence.

a.) Malá analýza - z volně dostupných dat
b.) Velká analýza - i z interních dat dodaných vedením hotelu
c.) Krizová analýza

Tvorba ceníků pro online prodej, korporátní klientelu, pro cestovní kanceláře, agentury a kalkulace pobytových balíčků.

Výsledek - vytvoření cenové strategie, která povede k maximalizaci zisků a minimalizaci nákladů (zvýšení přímého prodeje přes vlastní web za minimální provizi, efektivní využití kapacity hotelu při B2B a B2C prodeji).