REVENUE MANAGEMENT
pro hotely a penziony
Analýza cen - porovnání vlastního webu, Booking.com, Hotels.com (popř. dalších portálu, které mají vysoký podíl v prodeji hotelu), poskytovaných slev a věrnostních programů, přehlednosti nabídky hotelu, zvýhodnění vlastního webu atd...
SWOT analýza konkurence - výběr správného "konkurenčního setu" hotelu, silné a slabé stránky ve srovnání s konkurencí, příležitosti a hrozby, které přináší vyvíjející se trh, ekonomika a konkurence.
a.) Malá analýza - z volně dostupných dat
b.) Velká analýza - i z interních dat dodaných vedením hotelu
c.) Krizová analýza
Tvorba ceníků pro online prodej, korporátní klientelu, pro cestovní kanceláře, agentury a kalkulace pobytových balíčků.
Výsledek - vytvoření cenové strategie, která povede k maximalizaci zisků a minimalizaci nákladů (zvýšení přímého prodeje přes vlastní web za minimální provizi, efektivní využití kapacity hotelu při B2B a B2C prodeji).